חמשת הטעויות הכי נפוצות בקידום אתרי גוגל סייטס

נשלח 3 במאי 2013, 5:01 על ידי אגס בניית אתרי גוגל סייט   [ עודכן 24 בדצמ׳ 2015, 0:12 ]

האם אפשר לקדם בצורה טובה את האתרים של גוגל? האם את גוגל סייטס אפשר לקדם כמו וורדפרס למשל? האם אתר של גוגל סייטס יכול לקבל פייג'-ראנק גבוה?

כל הזמן אנו שומעים את השאלות הללו ודומות להן מלקוחות שלנו ומלקוחות פוטנציאליים שמנסים לקדם את האתרים שלהם בגוגל סייטס למקומות טובים במנועי החיפוש.

התשובות לשאלות הללו הן: כן, בטח שכן.

הוכחה: חיפוש בגוגל אחר המילים: "בניית אתר בגוגל סייטס" מציג את האתר שלנו www.web-that.co.il והוא כל הזמן מופיע בעמוד הראשון בגוגל (לא מאמינים? - לחצו כאן). האמת היא שלאתרים של גוגל אין שום מגבלות בכל הנוגע לקידום אתרים אבל כן רצוי להימנע מטעויות נפוצות הקשורות דווקא לגוגל סייטס.

מהם חמשת הטעויות הכי נפוצות בקידום אתרים?

מה יש בוידאו משמאל?

  1. הטעות הכי נפוצה היא בניית אתר שאינו ניתן לסריקה על ידי מנועי החיפוש או בניית אתר שאינו נוח לסריקה.

  2. הטעות השנייה הכי נפוצה היא כתיבת מילים לא נכונות בכותרות עמודי האינטרנט של האתר. כדוגמה מאט מביא את המונח "גובהו של הר האוורסט" שאינו נכון וממליץ על שימוש במונח "מהו גובהו של האוורסט?" מכיוון שזה ביטוי שרוב האנשים יחפשו במנוע החיפוש. לעיתים אנו יותר נוטים לחשוב על כתיבה שיווקית מאשר על ביטויי המפתח בהם הגולש ישתמש.

  3. הטעות השלישית היא תשומת לב יתרה לבניית קישורים על פני שיווק ותוכן משכנע.

  4. הטעות הרביעית היא חוסר תשומת לב לכותרות הדפים ותגי תיאור מתאימים לכל העמודים החשובים באתר.

  5. הטעות החמישית מבין חמשת הטעויות הכי נפוצות בקרב מקדמי אתרים היא אי עשיית שימוש בכלים המיועדים לניהול אתרים כמו כלי מנהלי האתרים של גוגל.

כל הטעויות הללו קורות בכל אתר שבנוי על כל מערכת אבל בואו נשים לב לנקודות החשובות לגבי האתרים של גוגל סייטס.

בעיה ראשונה: האתר שלי לא נמצא בגוגל.

פיתרון: ודאו שהאתר שלכם מפנה אל דומיין משלכם כמו www.example.com. בנוסף, ודאו כי יידעתם את גוגל דרך כלי מנהלי האתרים שהאתר שלכם קיים.

בעיה שנייה: האתר שלי בגוגל סייטס לא מדורג נכון.

פתרון: כתבו תוכן שמשקף את מה שאנשים מחפשים בגוגל. לדוגמה, אל תכתבו בכותרת דף על הר האוורסט "גובהו של הר האוורסט" אלא "מהו גובהו של האוורסט?" מכיוון שזו הדרך בה אנשים מחפשים בגוגל.

בעיה שלישית: קהל היעד שלי לא מוצא את האתר שלי בגוגל.

פתרון: בניית קישורים באופן רנדומלי ובלי תשומת לב מביאה לעיתים גולשים אך לא מביאה לקוחות. אסטרטגיית שיווק נכונה כולל במדיה החברתית, כתיבת תוכן מדויק ומושך, תיאורי דפים וכותרות דפים נכונים – הם אלה שמביאים לקוחות.

בעיה רביעית: דפי האתר שלי לא טובים. איך כותבים כותרות ותיאורי דפים אפקטיביים?

פתרון: דבר ראשון, תנו לאתר שלכם בגוגל סייטס שם קצר והולם. בנוסף כתבו תיאור מדוייק לאתר שלכם (הכנסו לממשק הניהול, עוד>נהל אתר>1. שם אתר 2. תיאור אתר). זכרו, כותרת האתר צריכה להיות משפט טוב. תיאור האתר צריך להיות פסקה טובה בת 4-5 משפטים. בנוסף, תנו תיאורי דף טובים לכל עמוד באתר או לכל הפחות לעמודים החשובים ( הכנסו לממשק הניהול, עוד>הגדרות דף>תיאור דף). בנוסף, כתבו תוכן מרתק. תוכן משעמם יבריח את הגולשים ולא יגרום להם לרצות להיות לקוחות שלכם.

בעיה חמישית: אני לא יודע איך לקדם את האתר שלי בגוגל ובכלל, מאיפה להתחיל?

פתרון: הרשמו לכלי מנהלי האתרים של גוגל ולמדו את המערכת ואת המידע שם. הרשמו בנוסף לכך גם לעמוד זה בקישור הזה ותקבלו עדכון בכל פעם שיעלה פוסט חדש בנושא קידום אתרי גוגל ואל תשכחו לבקר בפורום שלנו. גם שם יש טונות של מידע.