שמונה שלבים לבניית אתר מוצלח בגוגל סייטס
תאריך פרסום: Jul 11, 2013 2:36:20 PM
קנו דומיין (כתובת אתר מותאמת אישית) משלכם. אם האתר שלכם בעברית והתכנים בו מכוונים לקהל ישראלי אנו ממליצים על קניית דומיין שמסתיים ב-co.il.
לאחר מכן חברו את הדומיין למערכת גוגל אפס לעסקים שתאפשר לכם שליחת מיילים עם כתובת מייל מותאמת אישית ושירותים נוספים.
היעזרו במעצב לשם בחירת והכנת לוגו וסגנון מיתוגי כולל לעסק שלכם. הסגנון, הלוגו והמיתוג יוטמעו בשלב מאוחר יותר באתר שלכם.
בנו אתר אינטרנט בגוגל סייטס ושלבו בתוכו את האלמנטים העיצוביים החדשים. אם תזדקקו לעזרה בבנייה של האתר או בהטמעת העיצוב אל תהססו לפנות אלינו. בשביל זה אנחנו כאן :). דוגמאות לעבודות שביצענו תוכלו לראות בעמוד דוגמאות של אתרי גוגל.
הטמיעו את הקוד של "כלי מנהלי האתרים" של גוגל באתר החדש שלכם והשתמשו בשיטות קידום אתרים אתיות כדי לדחוף את אתרכם קדימה במעלה תוצאות החיפוש. כאן תוכלו ללמוד עוד על שיטות קידום אתרי גוגל סייטס.
רשתות מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס חשובות מאוד להשגת קישורים איכותיים לאתר שלכם. פיתחו עמוד אוהדים בפייסבוק, עמוד בגוגל ופרופיל בטוויטר והתחיל לצייץ, להעלות תכנים איכותיים. בקיצור, התחילו להפיץ את הבשורה. בין אם זה לחברים שלכם ובין אם זה דרך מודעות אדוורדס, מודעות פייסבוק ושירותים אחרים בתשלום. בנוסף, חברו את האתר שלכם לרשתות החברתיות הללו.
הטמיעו את הקוד של "גוגל אנליטיקס" באתר שלכם והתחילו לעקוב אחר התנהגות המבקרים באתר שלכם. אם תראו שיש צורך בשינויים באתר אל תהססו ושנו את מבנה האתר. כלל אצבע אומר שמבקר באתר אמור להשיג את מבוקשו בתוך 2-3 הקלקות עכבר.
דאגו לרענן את האתר שלכם כל הזמן בתוכן איכותי. אנו ממליצים על העלאה של מאמר איכותי פעם בשבועיים ועל שכתוב מחדש של 5 דפים שונים באתר פעם בחודש.