הפסקת השימוש בפרסומות אדסנס במערכת גוגל סייטס - 30/8/13

תאריך פרסום: Aug 06, 2013 4:9:49 PM

לאחרונה, משתמשי גוגל סייטס שמרוויחים כסף מפרסומות באתרים שלהם גילו כי בעת הכנסת מודעה חדשה מופיעה הודעת אזהרה קצרה.

לחיצה על "למידע נוסף" מובילה להודעה לקונית קצרה בה מודיעה גוגל כי:

שינויים ב-AdSense בGoogle Sites

החל מה- 30 באוגוסט 2013, כבר לא ניתן יהיה לשנות את קוד המודעות של AdSense בדפי Google Sites. עם זאת, כל המודעות שהוצבו בעבר על Google Sites ימשיכו להופיע ואתם תמשיכו להיות מזוכים עבור כל הרווחים החוקיים.

לא נדרש לעשות שום שינוי בצד המשתמש של AdSense. כל המודעות הפעילות שיש לכם כעת לא ישונו או יוסרו, למרות שתהיו חופשיים למחוק מודעותבעצמכם. עם זאת, כבר לא יהיה ניתן לערוך או להוסיף מודעות AdSense חדשות לאתרי Google הקיימים שלכם או לדפים חדשים בהם.

היו סמוכים ובטוחים שעדכון זה לא ישפיע על מעמדו של חשבון AdSense שלכם ​​או היכולת להציג מודעות בכל אתרי האינטרנט האחרים שבבעלותכם. אם אתםרוצה להציג את המודעות באתרים אחרים, פשוט הכנסו לחשבון ה- AdSense שלכם וצרו קוד מודעה חדש בכל עת.

12/9/13 - עדכון חשוב!

ב-12/9/13 משתמשי גוגל סייטס שמרוויחים כסף מפרסומות באתרים שלהם קיבלו מייל נוסף ובו נכתב כך:

שלום,

לאחרונה הודענו שהחל מה-30 באוגוסט 2013 לא תוכל עוד לשנות את קוד המודעה של AdSense בדפי Google Sites. אנו מעדכנים כעת כי השינויים האלו יחולו החל מ-10 באוקטובר 2013.

כפי שכבר הודענו, לא תוכל לערוך מודעות קיימות או להוסיף מודעות חדשות באתר הנוכחי שלך ב-Google Sites או בדפים חדשים. עם זאת, מודעות שאתה כבר מציג באתר שלך ב-Google Sites לא ישונו ולא יוסרו, ותמשיך לקבל זיכוי בגין כל הרווחים החוקיים.

שינוי זה אינו מחייב כל פעולה מצידך והוא לא ישפיע על היישום הנוכחי של מודעות באתר שלך ב-Google Sites. בנוסף, השינוי לא ישפיע על הסטטוס של חשבון AdSense שלך ותוכל להמשיך להציג מודעות AdSense באתרים אחרים שבבעלותך, אשר מצייתים לתקנון התוכנית שלנו.

אז מה יהיה?

עדיין מוקדם לדעת. יכול להיות שבגוגל יבטלו כליל את השימוש במודעות באתרי גוגל-סייטס או אולי להפך, אולי בכלל המטרה של כל המהלך הזה היא לאפשר שימוש עתידי בקודי מודעה מותאמים אישית (כי עד היום, היה אפשר להשתמש אך ורק במספר פורמטים ובלי אפשרות לשינוי של צבעים וצבעי רקע במודעה, כמו בדוגמה להלן).